فسیل شناس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 664
نویسنده : فسیل شناس

انگلیسی گفت: ایران از خواستگاهها و قطبهای اصلی زمین شناسی جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فسیل شناس و پژوهشگر برجسته موزه ملی کاردیف ولز بریتانیا در همایش سراسری انجمن زمین شناسی ایران در دانشگاه فردوسی مشهد افزود : ریشه بسیاری از فسیلها و سنگواره های پیدا شده در دیگر نقاط جهان به ایران برمی گردد بنابراین پژوهشهای علمی دیرینه شناسی در این کشور از نظر متخصصان و صاحبنظران دیگر کشور ها بسیار مهم است.
پروفسور لئویید پوپوف گفت: مطالعات بسیاری در زمینه علم زمین شناسی در ایران انجام شده است که توسعه کیفی این علم آینده بسیار خوبی برای زمین شناسی و دیرینه شناسی را در این کشور نوید می دهد.
او افزود: حدود 17 سال قبل فقط یک یا دو مورد مقالات علمی در زمینه علم زمین شناسی از محققان ایرانی در محافل و همایشهای بین المللی مطرح می شد اما هم اکنون متخصصان ایرانی سالانه تعداد زیادی مقالات تاثیر گذار ارایه می دهند و این نشان دهنده پیشرفتهای قابل ملاحظه این کشور در علم زمین شناسی است.
این استاد دانشگاه گفت: برگزاری همایش های دیرینه شناسی از فرصتهای خوب برای بررسی آخرین یافته ها و بحث و تبادل نظر میان متخصصان و صاحبنظران این بخش است که باید از این فرصت بهره لازم را گرفت.
پروفسور پوپوف همچنین با بیان این که نخستین سنگواره ها و فسیلهای شناسایی شده در جهان به 440 تا 485 میلیون سال قبل بر می گردد، افزود: در آن زمان زمین شرایط ناپایداری داشت و چند بار عصر یخبندان و غیر یخبندان به وجود آمد و در این مدت تعداد زیادی از موجودات کره زمین منقرض شد.
دکتر علیرضا عاشوری دبیر انجمن دیرینه شناسی ایران نیز گفت: دانشگاه فردوسی مشهد یکی از پیشگامان علم زمین شناسی کشور و پایه گذار انجمن دیرینه شناسی و دو انجمن دیگر مرتبط با علم زمین شناسی است.
نهمین انجمن دیرینه شناسی ایران با شرکت اساتید و پیشکسوتان برجسته و دانشجویان و صاحبنظران علم زمین شناسی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور امروز در مشهد برگزار شد.
دراین مراسم از دکتر علی اصغر آریایی موسس گروه زمین شناسی دانشگاه فردوسی و از پایه گذاران برجسته علم زمین شناسی و از دکتر محمد داستان پور، دکتر مهدی یزدی، دکتر محمد قویدل سیوکی و دکتر بهاء الدین حمدی بعنوان پیشکسوتان دیرینه شناسی کشور تجلیل شد.



رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

:: برچسب‌ها: فسیل شناس ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








رسم ستون چینه شناسی و فسیل شناسی.برای دریافت شرایط کاری و قیمت از ساعت 17 به بعد با شماره 09358547794 تماس حاصل فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رسم ستون فسیل شناسی و چینه شناسی و آدرس stratigraphiccolumn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com